שיווק בפייסבוק

לא מעוניינים בקידום של ביטוי ספציפי , ומכוונים לסיקור רחב ככל האפשר? כנראה שלא תמצאו היום אפיק פרסומי שמשתלם יותר מפייסבוק.

בעזרת ממשק מתקדם תוכלו לפרסם את המוצר שלכם , עם אפשרויות לפילוח קהל היעד שאין כמוהם ברשת האינטרנט. תוכלו להגדיר את שעות הפרסום , את גיל קהל היעד שיצפה במודעה, ויותר מזה, את מין הגולשים להם אתם פונים. האפשרויות הללו יכולות לחסוך לכם 90% מההוצאות, תשלמו רק עבור גולש פוטנציאלי (שעבר סדרת מבחני התאמה) ונכנס לאתר שלכם.

הפרסום בפייסבוק עובד! בסמארט מדיה תקבלו ניהול מקצועי, שיגדיל את ההמרות וידפיס לכם מכירות צרו קשר לפרסום בפייסבוק.

Facebook SMM

רוב תקציב הפרסום באינטרנט, מושקע בערוצי פרסום בנאליים כדוגמת פרסום בגוגל אדוורדס, ופרסום באמצעות קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש. אלה ערוצי הפרסום העיקריים של מרבית בתי העסק בישראל, ומטרתם להבטיח התפרסות מלאה על קהל היעד של המפרסמים.

אבל מה קורה כאשר אתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים , בצורה מפולחת, בזמן מוגבל ועם מקסימום כיסוי? מרבית המפרסמים נוטים לחשוב בצורה הבנאלית של קידום בגוגל, ושוכחים שקיימים ערוצים פרסומיים אפקטיביים, כמו פרסום ברשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק.

ביטויי מפתח בעלי נפח חיפוש גדול, נראים אטרקטיביים מאוד בעיני המפרסמים, שמסוגלים לשפוך כמויות עצומות של כסף ללא תשואה שנראית באופק.

נניח שיש לכם מוצר מהפכני ובחרתם לפרסם בגוגל, ואף אחד עוד לא מכיר את המוצר ולכן גם לא מחפש אותו, איך תשיגו לקוחות? מה שהמפרסם הישראלי הממוצע יעשה, הוא לפרסם בכל ביטוי שחצי רלוונטי לנושא, וינסה ללכוד את הגולש במהלך שיטוטיו ברשת,

האם הוא יצליח להמיר את ההשקעה בפרסום לרווח כספי? ספק גדול. מפרסמים רבים נתקלים במבוי סתום, ומגלים הפסדים בגלל פרסום שפשוט לא עובד! פרסום בגוגל הוא אפיק פרסום מצוין ומדהים, אבל הוא לא עונה על צרכיו של כל מפרסם.